13 kasım son adet tarihim şuan hamileyim 8.haftama girdim Allahın izniyle 2senenin sonunda 3.aşılamam tuttu, izmirde çiğli eğitim araştırma hastanesinde oldum rapor çıkardılar gonal f 900 ve ovitrelle çatlatma iğnesine 2000 tl para ödedim. 900 dozu bitiremedim bile düşük doz kullandırdılar içerisinde kaldı gonalf 400 de yeterli olurmuş ama riske atmıyorlar doz artırma durumu olabilir diye kişiden kişiye değişiyor. Sperm testinede 2300 tl özel biolab labaratuarda çipsiz yaptırdık, çipli 7000 tlydi.