Minikeller92 6 küsürlerde ise ilacın dozunu yükseltmesi lazım dr un çünkü az çalışıyor ve bebeğinde hormona ihtiyacı var
ben tiroid kanseriyim ve hamileyim boynuma matestaz yaptı ve ameliyat oldum şimdi 150 lik eutrox kullanıyorum tsh 0.03 lerde benimkide fazla çalışıyor mesela ama kanser hastalarında 0 ın altında olması gerekiyor ki tekrarlamasın hastalık