Asliatas12 İyi günler hanımlar şiddetli diş ağrısı çekiyorum ve çenem ağrıyor,sinir damarları ağrıyor.yani ilaçsız nasıl olucak bilemiyorum fikri olan varsa yazabilir mi (doktora henüz gitmedim bugün başladı aniden.13.haftamdayım)
Zeyneppp16 Asliatas12 disinol diye birşey var karanfilli bir damla gibi birşey kulak çubuğu ile ağrı olan yere sürün uyusturup geçiriyor
58ee Şuan gitsenız de bişey yapmazlar malesef parol verilir karanfil yağı tuzlu gargara bunlar iyi geliyor
Asliatas12 Derinim57 evet yemwk yerkwn bi baskı oluyo dirwk ağrıyor ama cenem ağrıyo damarların olduğu kısım içerden kök diyeyim oraya da karanfil falan koyulmaz
Derinim57 Asliatas12 hayır karanfil koyma bir pamuğa kolonya dök o oyuk yerin içine koy öyle ağrın kesilecek benim 29 haftalıkken ağrım tuttu aslında çekim olacaktı ama sinirde olduğu için tomografisiz çekemeyiz dedi doktor hamile iken de tomografi çekilmiyor ağrıdan ölüyordum böyle pamuk kolonya ile oraya dolgu yaptım 2 yada 3 günde bir yenisi ile değiştirdim böyle doğuma kadar gittim
Asliatas12 Derinim57 tüm ağrı aşağı dişime geçti alt dişimde zaten dolgulu yarım dolorex veya arceles yesem bişey olur mu acaba
Derinim57 Asliatas12 hayır sakın gebeyken parol hariç hiçbişey içemezsin bana dişçi günde 3 kere parol iç çok ağrın olursa dedi
Asliatas12 Derinim57 denim ama fayda etmiyorki biz nasıl yapalım bi amda oluşuyo yani kötü bir ağrı müdahale edemiyor insan