Kızlar,
Tahmın verimliliği açısından benimde bır kızım var
Herkese yardımcı olurum sorun yok
Anne duası yetıyo bana
Takıldıgım yerlerı yazayım buraya ısım kolaylassın
Tahmini bırkez atın sadece bıldırımlere gırdıkce bakıyorum, bakmamıssam gırmemişimdir( misal gırdım 89 bıldırım 4 5 defa aynı mesajı yazan kişilerle bırıkmıs)
Bır ınsana net sekılde bebegın kız yada erkek dediysem farklı haftada atmasına gerek yok tahmınım odur
Daha sonra resım ıstedıklerım kucuktur emın olmak ıcın sonra ısterım netlık adına sadece onlar atsın
Tesekkur mesajlarına ınan donemıyorum bende tesekkur ederım😍😍 sız ettım sayın
Özelden veya burdan yazmanız farketmez bakarım
Gerı donuslerı zaten olumlu olumsuz yazabılırsınız yazıyosunuz da sorun yok
12 13 haftada kotu resım atanlardan kesede isteyebilirim istediklerim atıyor sagolsun
Ve resım kötüyse yanılabilirım diyorum tahmını yıne yapıyorum