Mini_baby 6 ocakta 2.30 du negatif yazıyordu e nabızda Gecikmenin 12.günü bir test yapayım dedim çok fazla belirtim var böyle çıktı kesin var şimdi dimi Çok geç çıkmadı mı sizce de
Eda42_ Mini_baby Hani bu kadar da yalancı olmaz herhalde varsa elinizde başka test yapın yada emin olmak için kan tahlili verin inşallah pozitif sonuçlar alırsın
cerengeredeli Gecikmenin 12-13. Gününde bundan daha silikti benim. Fenerle zor seciliyordu. Geç döllenme olmuş. Seninde öyle olabilir