U-M_mom Evet kızlar yanlış duymadınız doktor kız dedi ben şokkk sonra çevirdi öylesine dedim falan dedi doğruluk payı var mıdır sizcee şaşkınım doktorda ama baya bilgili tecrübeli doktor bilemedim kız olarak varsayıyorum şimdi
Baby_B U-M_mom erken daha kucuk bir nokta suan bebek🤭 Siz alisverise baslamayin simdiden derim🥰 Biz 18+5 te ogrendik kiz oldugunu😂😂 30.haftadayiz simdi cok sukur
Aleyna_1634 U-M_mom bende daha yeni öğrendim 2 gün önce 16 haftaligim kiz bebegimin olduğunu öğrendim çok küçük daha benim doktorumda baya tecrübeli ama söylemedi sen biraz daha bekle bisey alma bence
iremmakk Henüz çok çok erken, cinsiyeti bile oluşmadı daha keseden tahmin yürütmüştür belki bilemiyorum