Ruveyda35 merhabalar. Egepolde Cemil kaymaza takipliydim. Bebeğimizin sağlık problemi olduğu için mecburi üniversite hastanesine geçiş yaptım. Bir çok tanıdığım onu önermişti öyle gitmiştim bende. Bu bebeğimden öncede kimyasal ve dış gebelik yaşadım. Kürtajımı da yapmıştı ne bir ağrı ne başka birşey yaşamadım. Sezeryan doğumda da eli çok hafifmiş. Cemil bey hem ilgili hem de çok öngörüşlü bir doktor.