İlk çocuğum 11 yaşında.. 20 yaşındayken doğum yapmıştım. Sonrasında yıllardır geri çekilme yöntemiyle korundum. Güvenilir olmasa da başarılı bir korunma oldu. Şimdi tekrar cocuk istiyorum. Biliyorum uzun zaman oldu ama anca kendimizi toparlayabildik. Geçen yıl Mayıs ayında kontrole gittiğimde tüm tahlillerim normaldı.
Agustos ayından beri deniyorum.
Güvenilir olmayan yöntemle bile cocuk sahibi olmamışım 6 aydır da deniyorum acaba sorun mu var tekrar hasret kaldığım duyguyu ulaşmak istiyorum sizler gibi..