Dorammm
31 aralıkta gittim canım resim o zaman ait doktorum direk 20 gün sonra gel dedi oğlumda da bu doktor baktı hep diyordu bana seninki geç döllenme iki hafta geriden geliyor gibi hesapla diye bende devlette de randevum var di dedim Bi gidim eğer herşey normal ise özele gitmiyim bu ay biraz durumumuz kritik diye ama pişman oldum net konuşmadı ağzının içinde geceleri resim istedim vermedi ne yapacaksın resmi dedi boş gebelik gibi haftaya gel bakacaz dedi