Arya1808 34 + 3 deyiz ve rahimde alt kısmında üstünde değil ancak alt kısmında aşırı ağrı ve can acıması yaşıyorum.Sürekli batma hissi var çok 2 gündür ağrısı artıyor.Normal bir durum mu yaşayan varmı bazen adım atmakta bile zorlanıyorum özellikle bugün 😔
Baby_B Arya1808 magnezyum iciyo musunuz Bende 30 dayim Bazen baski hissi oluyor adim atarken zorlsniyorum bende Magnezyum iyi geliyor
Aydangrbz Yorum üste çıksın diye yazıyorum . 34+6 yım bende çok yoğun mide yanmam ve yorgunluk hissiyatım harici bi sıkıntım yok . Kasılmanız da oluyor mu ?
Arya1808 Aydangrbz bende kusma ve sık sık karnımda kasıklarımda kramp gibi ağrılar olmaya başladı bir kaç gündür sıklaşıyor