Ksniak Kızlar bebeğim tam 7 aylık. Bu gün emzirirken dikiş yerinde bir sızlama hissettim. Şimdi dikişe dokununca yanma hissi ve biraz ağrı hissediyorum. Bu normal mi? Doktoruma yazmalı mıyım?
deniz_95 Ksniak ara sıra sızlama olur ama ben sezaryen kesi yerimi 1-1 buçuk yıl hissetmemiştim siz çok erken hissetmeye başlamışsınız. Yazın bence doktorunuza