Alset canım eğer doktora gittiysen doktor keseyi gördüyse mutlaka sekizinci dokuzuncu haftaya kadar bebeği
Görmelisiniz yani neden silik çıktığını bilmiyorum testinin ama doktor bir sıkıntı görmediyse sen de böyle bir şey yaptıysan bence doktoruna bir daha muayene ol