Sdtkrhn Merhaba anneler. Haftadayiz bebeğim 1400 gr sizce çok mu? Şeker yüklemesi yaptırmıştım hersey normal açlık sınıra yakın çıkmıştı. Doktorum kilosu normal 1 hafta önde gidiyor belki yapı belki de şekerin etkisidir dedi. Sizler ne düşünüyorsunuz sizlerin bu haftalarda nasıl, nasıldı ?? (Kilo asla kıyas deil)
Cnlll Sdtkrhn merhaba bende 28. Haftada gittiğimde bir hafta önde gidiyor demişti 1300 gramdı normal dedi. Boyu 40 cm dedi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
mcansu Sdtkrhn sıkıntılı olduğunu sanmıyorum 27de gittim en son 1280 Gr 37 cm dedi gelişimi gayet iyi hatta önden gidiyor dedi Şeker yüklemesi falan yaptırmıştım şükür hiçbir sorun çıkmadı gayet iyi demişti
Karakurt Haftada 1520 gram ve 41 cm boyundaydı perşembe günü tekrar muayeneye gideceğim bakalım ne kadar olmuş ama her çocuk bir olmuyor
Karakurt Sdtkrhn hayır canım gayet sağlıklı dedi sadece boyu normale göre uzun dedi ama benım iki oğlum daha var biri 38 de 53 cm doğdu diğeri 40 da 55 cm doğdu uzun oluyor benım çocuklar nedense bilmiyorum
Sdtkrhn Melis55 her hafta 250 gr alıyor deniyor bu 30. Haftadan sonra mi oluyor 27 28 de de oluyor mu
Hilalyrdkl Melis55 maşallah bende 30. Haftadayım 1.800 küsürler de bebeğim doktora çok geldi . Sizin doktorunuz bişey dedimi ? Şekeriniz var mı ?