Sedakrt Merhaba kızlar gebeliğimin başından beri ara ara sarı akıntım var bazı zamanlar kaşıntıda eşlik ediyor. 1 gün sürüp geçiyor ama akıntım hiç geçmedi. Ne zaman doktora gitsem unutuyorum sormayı . Aranızda bunu yaşayan oldu mu? İlaç kullandınız mı?
aleynaozalpp14 Sedakrt canım gebelikte akıntının fazla fazla olması çok normal karşılanıyor ama eğer bu kokulu ise ve kaşıntılı ise mantar ya da başka bir şey olabiliyor sen bunu doktoruna danış en iyisini o bilir
Sedakrt QueenM77 canım dün doktora gittim fitil verdi gyno - lomexin içinde 2 fitil var. Alttan bakmadı sadece sarı akıntım ve eşlik eden kaşıntı var dedim. İlişkide pre kullanın bebeğe enfeksiyon riskine sebep olmasın fitilide 3 gün arayla at dedi
QueenM77 Sedakrt Haber verdiğin için teşekkür ederim canım çok geçmiş olsun Rabbim bebeklerimize sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallahhhh aminnnn 🤲🏻🤲🏻