Eveet 30.haftaya merhaba dedim.Bugun bebegimin kapi süsü geldi.Hastane hediyeligi icin kolonya,sise ve sticker siparislerim geldi.
Bu ay son hazirliklari yapiyoruz.Hastane cantamizida 2 hafta icinde hazirlayacagim insallah🙏
Gögüs pompasi,bebek arabasi gibi eksikleri kaldi 3-5 tane.
Odasina besigide bu ayin 3.haftasi gibi gelecek insallah🥰
Şubat ayinda da avize,hali,perde gibi eksikleri tamamlicam
Şubat sonu Mart gibi dogumumuz bekleniyor
Göbüs büyüdü,arada mide yanmalari var..
🤭🩷Bizde durumlar böyle sizde nasill🥰