Obirtazeanneee Bugün kıpkırmızı kanamam oldu 14+5 haftalığız doktora gittim bişey yok dedi progesteron verdi yolladı eve geldim halen devam ediyor kırmızı lekelenmeye döndü ince pıhtılaş da var çok kötü oldum ne yapmalıyım
Nurlena Obirtazeanneee progestanı kullan ve yat kalkma tuvalet harici bende kanamalı geçirdim hep Birde stres yaptıkça daha çok oluyor
Baby_B Obirtazeanneee pihti varsa hic kalkmadan yatin Doktorunuzla iletisime gecerseniz ignesini yaparlar progestanin o daha iyi olur Daha hizli etki eder. Allah korusun ben 7 haftalikken dusurdum bebegimi.Ama agri sancida vardi bende.Sizde yoktur insallah🙏Saglikla alin kucaginiza. Bizde simdi 2.gebeligim 30.haftaya girdik cok sukur🥰
panikprenses Obirtazeanneee iki gun hafif karin agrisindan sonra parca seklinde kanamam oldu hemen doktoruma gittim alttan muayene etti bebek gayet saglikliydi kalp atislarinda da bir sorun yoktu kese etrafinin kanadigini soyledi baya da inceledi kalcadan 5 igne verdi eger kanaman devam ediyorsa bence farkli bir doktora gorun canim kanama hicbir sekilde hafife alinacak beklenilecek bir durum degil cok gecmis olsun
Obirtazeanneee Melikeyurtseven kanama alanı yok dedi anlamadım bende bu yüzden çok korktum acaba anlamadı mı diye
Melikeyurtseven Obirtazeanneee Kanama dediğin adet kanı gibi mi yoksa lekelenmemi eğerki çok fazlaysa baska bi doktorada görün canım
user5213269953 Obirtazeanneee 11. Haftada benimde ilk taze kan sonrasında kahverengi lekelenme tarzında kanamam olmuştu yapışık sümüksü bir kıvamdaydı kanama alanı sizdeki gibi gözükmemişti progestan kullandım 3 haftaya yakın geçirmişti çok geçmiş olsun inşallah kesilir benim bir iki hafta devam etmişti
Nurlena Obirtazeanneee Amin rabbim kimseyi evladıyla sınamasın sende kolay şekilde geçirirsin inşallah bu süreci
Obirtazeanneee Baby_B yok canım ağrım ara sıra sol kasık da oluyor rabbim sağlıkla kucağımıza da almayı nasip eyler inşallah
Baby_B Lucyprettywoman 2 adet sonra hamile kaldim beklemiyordum hiç. Yumurtlama tarihime denk gelmeyecek sekilde iliski olmustu korunmadan.Gec döllenme olmus.Rabbim cok sukur nasip etti🙏