Bende kullandım klomen 15.gün oldu bugün Ovilasyon yapıyorum dünde bugünde kırmızı çift çizgi gördüm doktor bu ay iğnesini vermedi çok korktum niye yeni çift çizgi oldu beş gün sonra çatlayıp çatlamadıgını bilmiyorum ama sadece rahim içinde kramplar oluyor ara ara ani birde kasık ağrısı var belle