Hayırlı cumalar selamlar,
Arkadaşlar yarın 75 gr. Şeker yükleme testi yaptıracağım. Doktoruma da sormayı unutmuşum gün içinde gel demişti. Aç mı gitmeliyim tok mu? Bir de vitaminlerimi falan içeyim mi şeker hapım da var. Yardım ederseniz çok sevinirim. Bir de kaç kez kan alınıyor? Damarım çok zor bulunuyor da 🥺