xbeyzax 1808_22 evet belli olur erken gebelik testi ile ben adetime 10 gün kala yapmıştım düşünün çıkmıştı
1808_22 xbeyzax Pekin erken gebelik değilde normal gebelik testinde çıkar mı elimde şu an normal gebelik testi varda
xbeyzax 1808_22 silik bir şekilde çıkar evet bende hem normal hemde erken vardı ikisini de yapmıştım çıkmıştı .
1808_22 Edizhr ben adetime bir kaç gün kala yaptım sonuç negatifti normalde reglimin başlaması gerekiyordu. Ama başlamadı be sizlere sormak istedim 🥹