Msbem sağlıklı bi şekilde Rabbim kucağınıza versin inşaAllah canım ben de 6+0 Dayım.. kalp atışı bugün duyulmadı, hamile kaldıktan sonra ilk kez gittim doktora.kese 10-18 mm dedi doktorum haftaya gitcem tekrar. Duyulmadı bugün diye çok korkuyorum olumsuz bişey olmasından😪