Kızlar selam geçen test yaptırdım sonucunu ekleyeceğim. Doktor pıhtılaşma eğilimi olabilir. Homosistein değeri için kan alacağız eğer o referans aralığı içinde değilse tekrar değerlendireceğiz dedi. Aranızda konu ile ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?