betulkprn Merhaba kızlar dün hamile olduğumu öğrendim kasığıma ara ara sancılar giriyor normal mi 2 düşül bir kimyasal yaşadım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Asi_07 betulkprn kasık ağrıları normal cnm bebek yerleşiyor regl sancısı gibi sancılar olur kanama olmadığı sürece sorun yok
Edizhr betulkprn yaa bende aynı ara ara kasik ağrısı var ama çok Yeni benim sanırım bide gec döllenme
Feyzaa_Nurr betulkprn kaşık ağrısı ilk başlarda çok normal canım regle 3-4 gün kala başlamıştı bende hatta kesin regl olucam bu ay da olmadı diye üzülmüştüm şimdi 8+4 olduk rahim büyüdükçe ara ara hala oluyor ağrım ama doktorum normal korkulacak bir şey yok dedi
Emsa35 betulkprn Kanama olmadıkça korkma canım benimde ilk haftalarda çok olmuştu şimdi 12 haftalığız ara ara yine oluyor rahim genişlediği için normal demişti doktorum
betulkprn Edizhr benimde çok yeni dün kan verdim 405 çıktı ara ara sancı giriyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💐
Edizhr betulkprn bende pazartesi vereceğim canım inşallah kalp atışını da duymak nasip olur mide bulantin falan varmı yoksa ara ara kasik ağrısımi sadece
betulkprn Edizhr midem bir kere bulandı ama kısa gördü genelde kaşık ağrım oluyor korkuyorum açıkçası 😔
betulkprn Feyzaa_Nurr çok teşekkür ederim daha evvel düşüklerim olduğu için ister istemez içime korku giriyor dua edelim birbirimize inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
Feyzaa_Nurr betulkprn güzel düşünelim inşallah güzel olsun duamda olacaksın canım hayırla ve sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🫶🏻🐣
betulkprn Emsa35 çok teşekkür ederim gün içerisinde çok ağırdı korktum 2,3 saat yattım dinlendim daha iyiyim şuan Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💐😇
kader256789 betulkprn ağrın olduğunda uzanaıp dinlen geçiyo bende öyle yapıyorum inşaşlah sağlıklı kucağımıza alırız