Sevvalyilmaz Kızlar selam dün 75 gr şeker yüklemesi yapıldı sonuçlarım temiz şükür,dün gece karın ağrım oldj sabahta ishal olmuşum ve halsizlik var bu durum normalmi sizce ?ne yapmam gerekli
mcansu Sevvalyilmaz belki üşütmüş olabilirsin iki gebeliğimde de yükleme yapıldı 75lik öyle bir durum olmamıştı sadece ikinci kanı vermek için beklerken sonlara doğru iyice acıkıp midem biraz kötü olmuştu yemek yiyip dinlenince 1 saate normale döndü oda
Sevvalyilmaz mcansu 1 açlık 3 tanede içeceği içtikten sonra aldılar benden halsiz hissediyorum çok kan aldılar diyemi acaba🤣