Ben şans eseri alsancskta sanodis ultrasonografi merkezi keşfettim dr inanç Çağlayan beyde yaptırdım benim durumum biraz problemliydi bebek eşinden ve kilodan dolayı gittiğim hastanede detaylı ultrason bakamadilar. Ama kendisinin tecrübesi gerçekten çok iyiydi. Çok disiplinli ve işine aşık bir adam. Ben kendisinden çok memnun kaldım. Ücret konusunda değişti mi bilemiyorum ama ağustosta nakit 3000 diğer ödeme yöntemiyle 3500 TL demişti yıl değiştiği için belki ücreti değişmiş olabilir. Bu arada çok güzel bebis fotoğrafları çekiyor 😊😊😊