SerpilG Aleyna-buse tecrübeli değilim ama burada okuduğum kadarıyla dakika tutuyorlar 3-5 dk inince gidiyorlar hastaneye. Kolay Doğum dilerim
Elanal Aleyna-buse nişandır kuzum açılman başlamış doktorunu ara bilgilendir takipli doktorun yoksa hastaneye git 🤨
deletedmom947 Aleyna-buse normal mi dedi🙄 Nişanın gelmiş canım büyük ihtimalle, eğer belinden sancı giriyorsa da doğum sancısıdır. Vakit kaybetmeden hastaneye git bence. Gözün aydın🥰