MomNalbant Elisa ? Arya ? Elisa Arya ? 😁 ikisini mi koysam kocam elisa istiyor ben arya istiyorum sizce ne yapmaliyizz ikinisme hep karsiydim ama arya da icimde kalcak 😓😓
Biroglanannesi MomNalbant ben nedense iki ismi benimseyemiyorum. Şahsen Arya ve Elisayı da yanyana yakıştıramadım. Ayrı ayrı güzeller ama illa birini seçecek olursam Arya derim ben.