Seyma63_ Yagmur135 bata 2 gün vardı test yaptım çıktı canım belirtilerim fazla yoktu kimyasal geçirmiştim 3 ay önce onda daha belirgindi belirtiler
gozde-3535 Edizhr bi hafta çok fazla bel ve kasık ağrım oldu iki gündür daha az. Göğüslerde şişme hassasiyet var bende epeydir. Son adet tarihim 11aralık ama beta yüksek çok başta olmuş demek ki döllenme diye düşünüyorum
Edizhr Kızlar benim de muhtemelen geç döllenme pazartesi kan vereceğim değer kaç olunca kese gözüküyor