ozlemm27 Selam hanımlar. 16+6′dan selamlar. Evimin yakınında bulunan özel bi polikliniğe gittim 15 haftalıkken cinsiyeti erkek dedi kesin olarak bugün de devlet hastanesine gittim 16+6 kız dedi kararsız kaldım hangine güvenmeliyim ?
bebegimibekliyorum__ ozlemm27 merhaba sanırım Gazianteptesiniz hangi kliniğe gittiniz acaba bence son doktorun dediği doğrudur ya da usg fotoğrafını atın tahmin yapayım ☺️
Asyamomy27 ozlemm27 haftası büyük olana güven çünkü küçükken yanılma daha çok oluyor büyüdükçe netleşiyor benc kız demislerse kızdır 🥰
ozlemm27 bebegimibekliyorum__ evet gaziantepteyim DR. Hüseyin Özcana gittim. Orasi erkek dedi 15 haftalikta. Daha sonra bu hafta randevum vardı Abdulkadir yükselde gittim kız dedi bugün ve ikisi de ultrason kağıdı vermedi ne yazık ki
ozlemm27 Asyamomy27 gittiğimde bacakları kapalıydı uyuyo gibi dedi doktor ultrason aletiyle oynattı karnımı biraz sonra dedi tahminimce kız dedi. Organına baktı kıza benzetti.
ozlemm27 Asyamomy27 Evimin yakınında Dr. Hüseyin Özcan kliniği var orası erkek dedi. Abdulkadir yüksele gitttim bugün kız dedi o da. Doktorum da Remziye Seray kaynak
bebegimibekliyorum__ ozlemm27 mesela cihaz olarak hangisi daha iyiyse onun dediği doğrudur diye düşünüyorum ama sonraki net gördüyse kızdır
Ftmaa0 ozlemm27 devlette girdim ben ücret odemedim şuan yıne hamileyim ve hala yine öğrenemedim cinsiyetini tahmin bile etmediler ayrıntılıyı bekliyoruz
Duygu420 Banada 12+6 da kız dedi şuan 16 haftalığım erkek dedi sizce ne gibi duruyor bakarmısınız ama daha belli değil alışveriş yapma dedi yumurtalıkları aşaga inmemiş dedi https://imgyukle.com/i/CGLb0b https://imgyukle.com/i/CGL65s
ozlemm27 bebegimibekliyorum__ Asla benim için farketmez. İlk çocuğum yani kızı erkeği mi var. Kız daha bı insana cazip gelmiyo değil. Sadece doktorun görüşünü aktardım size. Ve de cinsiyetten emin olmak istiyorum bı an önce 🤭😂