Gozde232734 Mrvkrc keşke bide kontrol olup öyle deneseydin.en azından bir ay korunsaydın rahim toparlanirdi.doktorlar hep en azından bir kere adet görün diyorlar
Mrvkrc Gozde232734 benim parca filan yoktu canim temizdi doktorda korunmana gerek yok deyince korunmadm.
gulsahbaydemir Mrvkrc çok şükür bir sorunumuz yok bugün kontrole gittik 5 aylık gebeyim şuan da sağlıklı çok şükür 🙏
Esrayusuf Mrvkrc aynen bende birşey olmaZ dedim çünkü Yen'i evliyim hemen hamile kaldım öldü bebek ondan mı bilmem ama olsun söylememek Laz'ım artık netim çünkü zor zamanında yalnızsın bırak mutlu zamanındada yalnız ol bence sen 4 ayı bitirene kadar bekle