Semaaa321 Kızlar doktor kimyasal gebelik olabilir dedi 2 gün daha bekleyip kendi kendine vücudun atmasını bekleyeceğiz dedi çok üzüldüm çok ümitlenmiştim benim durumumda olup artar varmı hiç
Minnakpopus Semaaa321 normalde iki günde bi değerlerinizin en az iki katı artmış olması lazımdı. Hakkınızda hayırlısı olsun üzülmeyin lütfen 🌸
58ee Semaaa321 eğer 2 gün önce yse devlette verdiğiniz orda verebilirsiniz içiniz rahatlar yükselmiştir büyük ihtimalle