Kızlar bugün doktor kontrolüne gittim. 2li tarama sonucu %80-85 iyi görünüyor sorun yok dedi yine de 3lü taramaya aldılar. 1 ay sonra özelde detaylı usg yaptıracağım. Bugün bacakları kapalı olduğu için cinsiyeti öğrenemedik🥲 1 ay sonra detaylıda görürüz inşallah 🥲🙏🏻 sizin nasıl gidiyor