Edosum İyi günler hanımlar bir sorum olacaktı aramızda fetal DNA var mı varsa nerde ne kadara yaptırdınız ??
Aslhn-06 Edosum 2021 de 3800 e genoksa yaptırmıştım canım bu hanileliğimde de yaptıtacağım henüz geri dönmedi firma
funda2020 Edosum ben Eurofins’ e yaptırdım 30 Aralık’ta kan verdim 385 Euro ödedim sonuçlarımda dün geldi genel anlamda memnun kaldım
Gulcem Edosum Ben de geçen temmuz ayında Genoksa 11.000 TL ye yaptırmıştım. 5. Gün e-posta ile bana ve doktoruma sonuçlar gitmiş. Doctorum görüp hemen arayıp bilgi vermişti.
funda2020 zhrgn evet bence yeterli zaten doktorumda kesinlikle bu firmaya yaptır ben buna çok güveniyorum dedi
Ememminn funda2020 bende yaptırdım perşembe günü verdim test ve çok heyecanlıyım neden öyle oldu bilmiyorum
funda2020 Ememminn evet cinsiyetin sonucu doktora gidiyor doktorum arayıp cinsiyetini söyledi kızım olacakmış 😊
Meltemanneolsun Aslhn-06 doktorum yaptı o nereye gönderecek hiç sormadım ogrenirsem söyleyeyim ona güvendiğim için hiç sormak aklıma gelmedi