Gamzeciks Btl41 bende 13. Haftaya kadar kullanmıştım. Doktorunu ara sor bence. Fazlası zararlı ama korkma. Normalde ilk 3 kullanılıyor. Bana da söylememişti doktor. Aradım sordum bırak dedi.
Mervednr Btl41 yani dün söyledi daha doktorum sonuna kadar kullancaz diye zararı olduğunu düşünmüyorum