Kızlar merhaba hamileliğimin öncesinde de hamilelik sürecimde de hafif sarı akıntım var doktora sordum idrarda çok minimal düzeyde enfeksiyon çıkmış tek kullanımlık şase verdi kullandım bitti ama devam ediyor onun dışında yanma kaşınma yok sizce normal mi