Gonul35 32 haftalik gebeyim kizlar.. bugun kontrole gittim benim haylaz butun gece kasildi sabahta oyle tabi ntsye girdim cok fazla sancim cikti .. ters giden ufak seyler var ama bebegin gelebilecegi hic aklima gelmez tabi .. doktorlarin asiri sancin agrin var demesine istinaden bne sdce kasilma hissediyordum.. ama rahim yumusamsi vs diyip beni baska hastnye yonlndrdi erken dogum olcak acilen gt durdursnlar dedi acemilik ya bnmkide ciktim gttm hastnye .. nts ultrason alttan muayene herseye baktilar neyseki bebegimde bnde gayet iyiydk bi sknti ckmadi doktrmzn fazla evham ypmasiydi ama olan bana oldu alttan sokmalri sey kalmdi ultrason cihazi parmaklrmasi neysede demir bir alet soktular aleti gordgum an aklm ckti o ne lan dedm bi an gozumun onunden gtmio resmen .. cok sukur iyiym ama eger ilk gebeligm olmasaydi ve boyle seyler yptklrni bilsem asla gtmez beklerdm .. dogumdan korkmuyrm ama demir alet korkulu ruyam olcak resmen canimida fazla yakmadi ama yin3de urkuttu beni .. sizlerde kasilmalarnizi ihmal etmeyin herkeste sanci ayni olmuyorms bn sanciyi cok aci verici bekliodm insan bilemio iste
Gonul35 Lucky karnimdaki kasilmalar dewam ediyor ama aci veren bisey yok sdce keyifsz ypio .. doktor 5 dkda bir olursa ve yarm dk surerse gel dedi suan duzensz