Ark ben ovulasyon testi ni cok yaptım cok ta takip ettim daha cok kafayı yedim açıkcası hani tamam belki yumurtlamanın bilincinde olup takip etmek iyidir ama akışına bırakmalısın
İnşallah tutmuştur inşallah olmuştur o acabaları ben çok yaşadım çünkü belirli gun aralıklarla birliktelik olmuş , inşallah gönlüne göre olur herşey🤲
Ben yumurtlama döneminde kasık ağrısı cektim ama cok değildi üşütme bu dönemlerde dikkat et oda kasıkta ağrı yapar