sulenurbilgin bende sefaköyde oturuyorum torkam e5 de özel muayene hanesi var doktorumun çok memnunum ilk hamileliğim doğumum çok rahat geçmişti çok memnun kalmıştım hamile olduğumu övrenince yine aynı doktoruma gittim çok şükür yine çok güzel hamilelik süreci geçirdim Allah nasip ederse bu ayın 17 sinde doğumum var bir doktorun ilgisi alakası bilgisi yazdığı ilaçlar en önemlisi saat kaç olursa olsun ona ulaşabilmek çok önemli benim ne zaman biryerim sızlasa kafama takılsa gecede olsa yazıyorum hemen geri dönüyor ben çok memnunum tavsiye ederim piyasa şartlarına göre de fiyatıda aynı 🌸