iremzcn Merhaba kızlar. Benim doğumum 15 Haziranda. Nelerden kaç parça almalıyım ve kaç ay çoğunlukla almalıyım. Uzun kol pijama takımları ve tulumlar giyilir mi bilmiyorum ama çevremdekiler giyer diyor İzmir sıcak olur ama. Fazla da almak istemiyorum hemen büyüyorlar. Tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim.
Dunyam28 iremzcn suna göre karar verin siz haziranda izmirde uzun kollu takımlar girebiliyor musunuz , siz giyemiyorsaniz o da giyemez, benim ilk oğlum haziran bebegi istanbuldayim bütün yazı tek atlet zibinlarla geçirdi.
Baby_ygt iremzcn 2. Hamilelegim ben 7 takım aldım yenidoğan 2 tane diğerleri 0 3 ay arası her aydan 15 tane zıbın aldım battaniye 2 adet penye bir tane pelus bir tane puffy bir tanede nohut battaniye var
M-Urass_Mom Yenidoğan-3 ay ve 6 aylıklardan 6-7 parça alın kurtarıyor. Takım gibi düşünün. Zıbın, alt ve üst giyim, çorap şeklinde. 2-3 tane de yelek yeterli. Yaz için yarım kollu/sıfır kollu kış için uzun kollu tercihi yapmanız yeterli
iremzcn Dunyam28 evet ya bende öyle diyorum ama büyükler aman çocuk yeni doğmuş ince giyer mi diyor 😂
Dunyam28 iremzcn büyükleri dinlerseniz cogu zaman çocuğunuza zarar verirsiniz, çünkü terlemesi hem yogun cilt problemlerine hem hassasiyete, hem pek çok hastalığa yol açıyor 🥲