Kizlar Kanz dijital hava nemlendiricisi aldim ,bugün elime ulaştı lakin bi sorun var ,ben mi yapamıyorum yoksa makine mi arızalı anlamadim. Suyu doldurdum çalıştırdım buhar çıkarmaya başladı hersey normal 3 e aldim daha çok buhar verdi, control e basınca nem oranını ayarlamak için buhar vermeyi durduruyor. Kapatıp açınca anca geri buhar veriyor bu normal mi ? İzlediğim videolarda nem seviyesini mesela 50 ye ayarlıyorlar yine buhar vermeye devam ediyor. Bu makineyi kullananlardan yardim istiyorum yoksa iade edeceğim bu gidişle…