Kızlar merhaba ovulasyon bugün pik gibi geldi bana femometer uygulaması en yüksek sonuç olarak gösterdi ama bugünü şansımı arttırmak için gynoseed jel ile değerlendirsem yarın ve diğer günler de değerlendirilmeli mi değerlendireceksem yine jel kullanmalı mıyım kafam çorba oldu benim bana akıl verip yorumlayabilir misiniz?

