Ben anestezili çekildim, panik biri olduğum için ortamı gördüğümde kasılma olurda çekmekde zorlanırlar tekrar denemek zorunda kalırlarsa diye anestezisiz yaptırmayı düşünmedim hiç. Ama gönlünüze yatan şekilde yaptırın mutlaka herkesin bünyesi farklı neticede 🙏🏻