Şehir hastanesinde erkek bir doktor var ben ona gittim dalında cok iyi bir perinatalog.özel gibi anlatmıyor yüzüne ama e nabıza tüm bilgilerini giriyor bebeğe dair e nabıza da bebeğin her pozisyonda resmini renkli ultrasonla cekip yüklüyor.burda o kadar olumsuz yorum vardıki korkarak gittim ama cok memnun kaldım