Zehra_unl06 30.2 gebelik ağrı ve kasılma dan dolayı alttan muayene yaptılar bir sıkıntı olur mu açılmasına sebep olur mu muanede acılma yok dediler
Orkay Zehra_unl06 31de alttan muayene oldum, hatta 5 kez oldum. Ancak lekelenme vs olmadı. 36ya girdim doğumu da tetiklemedi. 1 parmak açıklığım çıkmıştı muayene de