Ovitrelle iğne hariç 12.gündeyim. 2 gündür göğüs ucu ağrısı aşırı akıntı ve karın ağrım var. Dün gece test yaptım 20 dk sonra hafif silik çizgi çıktı, bu sabah tekrar yaptım hiç bir şey çıkmadı. Testler prodoktor marka. Ve çok hassaslar geçen hamileliğimde 7 olan hcg yi bile ölçmüştü. Bu saatten sonra dönmez değil mi ? Umudumu kesmeli miyim ? Çizdiğim gece yapılan alttaki bu sabah
