Merhaba kızlar ben ekimde düşük yaptım doktor 2 regli geçsin bekle sonra dene dedi geçen ay hiç ovülasyon testi falan yapmadım ama korunmadımda yüksek güne dikkat etmedim düşünmediğim için ocakta denerim diye bugün regli olmam gerekiyor aklıma takıldı evde ovülasyon testi vardı onu yaptım bu şekilde çıktı sizce var mı acaba 