[silindi] Dün 5. Gün embriyosu transfer edildi. Çok garip hissediyorum 🥹 dua eder misiniz gönlünüzden koparsa 🙏 Bir de nelere dikkat ettiniz bana iki gün dinlen dedi. İnşallah tutunur güzelce bebeğim 🥹
ay_naber_ayol [silindi] ilk üç gün annemlerde yattım full sadece tuvalete ve yemeğe kalktım, yattığım yerden yasin okudum hep bir de ananas yemiştim bilmiyorum doğru mu değil mi ama tutunmayı kolaylaştırıyor deniyordu. Umarım çok güzel haberler alırsınız 🤲🏼
[silindi] ay_naber_ayol Allah razı olsun inşallah. Ben dr yatıyorum şimdi inşallah tutunur hayırlısıyla