melisaguler beni hiç o şekilde yönlendirmedi şuana kadar ben normal doğum istediğimi söyledim inşallah doğurtacağız seni diyor hep 😂başka öneri olarak iki tanıdığım da ebru yaltı da sezeryan olarak doğum yaptı doktor olarak çok memnun kaldılar onu da söyleyeyim ☺️ ebru yaltıyı tanımıyorum ama kendileri çok memnun kalmıştı