Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Tüp bebek için değil de normal olarak muayene oluyordum kendisine. Aynı zamanda başka doktora da muayene oluyordum. Direk konusu geçmese de dolaylı yoldan anladı ve bana artık sen bana muayene olma diyerek reddetti. Bu şekilde bi tavırdan çok rahatsız oldum. Her şerde vardır bi hayır dedik. Konuyu görünce söylemek istedim.