2 gün üst üste Ananas yedim günlük 6 7 hurma yedim. Aynı günlerde gündüzleri evde kegel, plates topu, hamileyiz yürüyoruz egzersizi ve bebeği kanala yönlendirme hareketleri yapıp akşamları da parkta 4 5 km aksak yürüyüşle düz yürüş yapıyordum. Hafta sonu bunları bu şekilde yaptım pazartesi akşamı doğuma gittim. Ama 34ten itibaren hareketlere yürümeler hurmaya başlamıştım sadece sıklaştırdım ve baya faydası oldu. 39+4te normal doğum yaptım 😊