Orkay Mide bulantısı, ishal, huysuzluk hepsi tekrar geri döndü Aynı haftada olanlar sizde durumlar nasıl, istifra etmiyorum, aksine mide bulantım ile beraber ishal de geliyor . Tuvalete çıkınca biraz rahatlıyorum
uykusuz1parol Orkay 32 ye girdik hamileliğimin başındaki gibiyim mide bulantısı baş dönmesi gaz halsizlik 😀İlk çocuğumu 36+4 te bir cuma günü doğurmuştum bir an aklıma geldi 😀😀
uykusuz1parol Orkay kontrole diye gittim çıkamamıştım preeklampsi gelişmiş suni sancı ile doğumu başlatmışlardı
uykusuz1parol Orkay amin bütün çocukların sağlıklı uzun ömürleri olsun .3 yaşında şuan kardeşine hazırlık yapıyoruz beraber
petunya55 Çarşamba doğuma gün aldık ama hem karnım agrıyo hem hareket edecek takatim yok midemde dönüyo yarın geçer inşallah sanki hasta olcak gibiyim modumda yok🥺🥺
Orkay petunya55 ah çok az kalmış :))) çok heyecanlı olmalı :) bu son haftalar cidden çok zormuş.. Allah yardımcımız olsun. Umarım hasta değilsinizdir salgın da yaygın şu sıralar
petunya55 Orkay çok heyecanlıyım o güne kadar aksilik çıksın istemiyorum 🥲hafta sonu gelirse doktor da zor olur inşallah zamnını bekler. Uyudum uyandım şkür daha iyiyim 😊inşallah geçici bir sürectir.
yagmurcilgin Bende 36+2deyim mide bulantısı , yanması özellikle delirtiyor beni ishalde ara ara oluyor . 2 gündür ne tarafa yatsam o tarafta sancım oluyor . Allahım hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Drosera Son trimesterda hormonların ilk trimesterdaki gibi bir hal aldığını söyledi doktorum geçen hafta ben de mide bulantısı olmuyor ama yorgunluk hassaslık sinirlilik beni ve evdekileri bitiriyor🫣